همراه با دکتر هلاکویی

جمعه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۱۳ ب.ظ

حرف ، نظر ، عقیده و قضاوت مردم

🌍 آبرو یعنی 

قضاوت و نظرِ  

یک تعداد مردمِ بدبختِ بیمارِ بیکارِ بی همه چیزِ بی شرافت 

درباره ما 

این یعنی آبرو !!! 

آبرو یعنی اینکه این تحفه ها 

این پنجاه تا 

این پانصد تا تحفه دور و برِ ما 

درباره ما چه نظری دارند 

به درک 

هر نظری می خواهند داشته باشند 

مثلاً اگر فکر کنند 

شما یک آدمِ بیسوادِ بیشعورِ تنبلِ بیکارِ بیخودی هستید 

چه میشود؟  

هیچی!!! 

اینکه من بیایم خودم و اطرافیانم را از پا دربیاورم که 

جلویِ این تحفه ها 

این ابله ها 

این بیمارها 

این بدبخت ها 

به خیالِ خودم آبروداری کنم؟

دکتر فرهنگ هلاکویی 





نوشته شده توسط فرهنگ هلاکویی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
همراه با دکتر هلاکویی
طبقه بندی موضوعی

حرف ، نظر ، عقیده و قضاوت مردم

جمعه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۱۳ ب.ظ

🌍 آبرو یعنی 

قضاوت و نظرِ  

یک تعداد مردمِ بدبختِ بیمارِ بیکارِ بی همه چیزِ بی شرافت 

درباره ما 

این یعنی آبرو !!! 

آبرو یعنی اینکه این تحفه ها 

این پنجاه تا 

این پانصد تا تحفه دور و برِ ما 

درباره ما چه نظری دارند 

به درک 

هر نظری می خواهند داشته باشند 

مثلاً اگر فکر کنند 

شما یک آدمِ بیسوادِ بیشعورِ تنبلِ بیکارِ بیخودی هستید 

چه میشود؟  

هیچی!!! 

اینکه من بیایم خودم و اطرافیانم را از پا دربیاورم که 

جلویِ این تحفه ها 

این ابله ها 

این بیمارها 

این بدبخت ها 

به خیالِ خودم آبروداری کنم؟

دکتر فرهنگ هلاکویی 



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی