همراه با دکتر هلاکویی

شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۵۰ ق.ظ

کمبود توجه و تمرکز (ADD) و کمبود توجه و تمرکز و بیش فعالیتی (ADHD)

🌏 موضوعِ کمبودِ توجه و تمرکز 

سه تا دلیل دارد که 

دو تا از این سه تا 

دلایلِ اصلیِ کمبودِ توجه و تمرکز هستند :

اولین دلیل این است که :

من آسیبِ مغزی خورده ام 

بنابراین به آن دلیل کمبودِ توجه و تمرکز دارم 

دومین دلیل این است که :

من مشکلاتِ فیزیکی 

و به ویژه روانی مثلِ 

اضطراب 

افسردگی 

خشم 

احساسِ گناه 

احساسِ خجالت دارم که 

در حقیقت باعث می شوند 

توجه و تمرکزِ من از بین برود  

و سومین دلیل این است که :

من به این کار عادت کرده ام . 

دکتر فرهنگ هلاکویی 





نوشته شده توسط فرهنگ هلاکویی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
همراه با دکتر هلاکویی
طبقه بندی موضوعی

🌏 موضوعِ کمبودِ توجه و تمرکز 

سه تا دلیل دارد که 

دو تا از این سه تا 

دلایلِ اصلیِ کمبودِ توجه و تمرکز هستند :

اولین دلیل این است که :

من آسیبِ مغزی خورده ام 

بنابراین به آن دلیل کمبودِ توجه و تمرکز دارم 

دومین دلیل این است که :

من مشکلاتِ فیزیکی 

و به ویژه روانی مثلِ 

اضطراب 

افسردگی 

خشم 

احساسِ گناه 

احساسِ خجالت دارم که 

در حقیقت باعث می شوند 

توجه و تمرکزِ من از بین برود  

و سومین دلیل این است که :

من به این کار عادت کرده ام . 

دکتر فرهنگ هلاکویی 



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی