همراه با دکتر هلاکویی

چهارشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۲۸ ق.ظ

مشاوره تلفنی46


موضوع 📣📣📣


✔ داشتن همسری که به همه موضوعات

نگاه منفی دارد و اعتماد به نفس پایین دارد.


◀◀◀ خانم 29 ساله ای روی خط هستند

و مسئله خود را اینگونه مطرح می کنند :

همسرم 34 ساله است 

و یک سال است که با هم ازدواج کرده ایم 

اما چون ایشان در حال تحصیل و من در حال کار هستم از هم دور هستیم 

و هر دو سه ماه یک بار 

به مدت یک یا دو هفته همدیگر را می بینیم .

مشکلی که با همسرم دارم این است که 

با وجود اینکه بسیار مهربان است 

اما کاری را که شروع می کند تمام نمی کند 

و مدام از دیدِ منفی به همه موضوعات نگاه می کند 

مثلاً وقتی می خواهد یک کاری را انجام دهد 

مدام می گوید 

نمی توانم انجامش بدهم 

یا اگر اینطور یا آنطور بشود چه کنم ؟

آخرِ کار هم یک اتفاقاتی برایش میفتد که 

همه کارهایش به هم می‌پیچد

و حتی بعضی وقت ها می گوید 

اگر من نتوانم درسم را تمام کنم 

یا اگر نتوانم کار پیدا کنم چه می شود ؟

و در حقیقت هر کاری که برای بقیه عادی است 

برای او فوق العاده سخت و دست نیافتنی است

و من وقتی نگاه می کنم 

می بینم که بعد از ازدواج 

هیچ کاری برای تنهایی خودم نکرده ام 

و این من هستم که باید از او حمایت کنم 

و به او انرژی بدهم 

و اصلاً نمی دانم عاقبتِ زندگی ما چه می شود...


بشنوید گفتگوی دکتر فرهنگ هلاکویی و این خانم آقا را 

در فایل صوتی " mo46 " 

در کانال تلگرام "همراه با دکتر هلاکویی"


🔴 جهت پیوستن به کانالِ تلگرام 

"همراه با دکتر هلاکویی" 

و شنیدن فایل صوتی مرتبط با این موضوع 

لطفا آدرس زیر را در موتور جستجو ( google ) کپی کنید 

https://telegram.me/hamrah_ba_dr_holakouee

و پس از وارد شدن به کانال تلگرام 

روی دکمه join در پایین صفحه کلیک کنید

یا شماره  09335669414 را 

در موبایل خود ذخیره کرده 

و در تلگرام به همین شماره پیام دهید 

تا لینک کانال برای شما ارسال گردد.



نوشته شده توسط فرهنگ هلاکویی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
همراه با دکتر هلاکویی
طبقه بندی موضوعی

مشاوره تلفنی46

چهارشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۲۸ ق.ظ


موضوع 📣📣📣


✔ داشتن همسری که به همه موضوعات

نگاه منفی دارد و اعتماد به نفس پایین دارد.


◀◀◀ خانم 29 ساله ای روی خط هستند

و مسئله خود را اینگونه مطرح می کنند :

همسرم 34 ساله است 

و یک سال است که با هم ازدواج کرده ایم 

اما چون ایشان در حال تحصیل و من در حال کار هستم از هم دور هستیم 

و هر دو سه ماه یک بار 

به مدت یک یا دو هفته همدیگر را می بینیم .

مشکلی که با همسرم دارم این است که 

با وجود اینکه بسیار مهربان است 

اما کاری را که شروع می کند تمام نمی کند 

و مدام از دیدِ منفی به همه موضوعات نگاه می کند 

مثلاً وقتی می خواهد یک کاری را انجام دهد 

مدام می گوید 

نمی توانم انجامش بدهم 

یا اگر اینطور یا آنطور بشود چه کنم ؟

آخرِ کار هم یک اتفاقاتی برایش میفتد که 

همه کارهایش به هم می‌پیچد

و حتی بعضی وقت ها می گوید 

اگر من نتوانم درسم را تمام کنم 

یا اگر نتوانم کار پیدا کنم چه می شود ؟

و در حقیقت هر کاری که برای بقیه عادی است 

برای او فوق العاده سخت و دست نیافتنی است

و من وقتی نگاه می کنم 

می بینم که بعد از ازدواج 

هیچ کاری برای تنهایی خودم نکرده ام 

و این من هستم که باید از او حمایت کنم 

و به او انرژی بدهم 

و اصلاً نمی دانم عاقبتِ زندگی ما چه می شود...


بشنوید گفتگوی دکتر فرهنگ هلاکویی و این خانم آقا را 

در فایل صوتی " mo46 " 

در کانال تلگرام "همراه با دکتر هلاکویی"


🔴 جهت پیوستن به کانالِ تلگرام 

"همراه با دکتر هلاکویی" 

و شنیدن فایل صوتی مرتبط با این موضوع 

لطفا آدرس زیر را در موتور جستجو ( google ) کپی کنید 

https://telegram.me/hamrah_ba_dr_holakouee

و پس از وارد شدن به کانال تلگرام 

روی دکمه join در پایین صفحه کلیک کنید

یا شماره  09335669414 را 

در موبایل خود ذخیره کرده 

و در تلگرام به همین شماره پیام دهید 

تا لینک کانال برای شما ارسال گردد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی