همراه با دکتر هلاکویی

چهارشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۳۱ ق.ظ

اعتیاد

🌎 از نظر من 

مطلقاً ، مطلقاً معنایی ندارد که 

مثلاً یک کسی بگوید 

"من برخی از اوقات 

فلان ماده مخدر را مصرف می کنم

و به تدریج آن را کم می کنم "

این نوع حرفها 

حرفِ مُفت 

و عذرِ بدتر از گناه است 

می تواند آن را کنار بگذارد و تمامش کند .

دکتر فرهنگ هلاکویی




نوشته شده توسط فرهنگ هلاکویی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
همراه با دکتر هلاکویی
طبقه بندی موضوعی

اعتیاد

چهارشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۳۱ ق.ظ

🌎 از نظر من 

مطلقاً ، مطلقاً معنایی ندارد که 

مثلاً یک کسی بگوید 

"من برخی از اوقات 

فلان ماده مخدر را مصرف می کنم

و به تدریج آن را کم می کنم "

این نوع حرفها 

حرفِ مُفت 

و عذرِ بدتر از گناه است 

می تواند آن را کنار بگذارد و تمامش کند .

دکتر فرهنگ هلاکویی


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی