همراه با دکتر هلاکویی

شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۱۱ ب.ظ

اعتماد به نفس و حرمت نفس

🌏 وقتی من راجع به خودم شک می کنم که 

"من خوب نیستم" 

"من به دردبه خور نیستم" 

حالا اگر کسی به من ابراز علاقه کند 

و به من بگوید 

دوستت دارم 

من پیش خودم فکر می کنم که 

این آدم چرا باید من را دوست داشته باشد ؟ 

من که تحفه ای نیستم 

اگر او من را می خواهد 

یا دلش برای من می سوزد 

یا دروغ می گوید .  


اشکال کار این است که 

روزی که من خودم را هیچ می دانم 

وقتی یک کسی به من بگوید 

"دوستت دارم" 

مطمئن می شوم که 

یا دیوانه است 

یا حقه باز است 

یا دروغگو است 

یا دلش برای من سوخته . 


وقتی من خودم 

خودم را دوست ندارم 

فکر نمی کنم که کسی قرار است 

من را دوست داشته باشد 

پس فکرم این است که 

کسی که برمی گردد و به من می گوید 

دوستت دارم 

حرفِ بیخود می زند . 

دکتر فرهنگ هلاکویی 






نوشته شده توسط فرهنگ هلاکویی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
همراه با دکتر هلاکویی
طبقه بندی موضوعی

اعتماد به نفس و حرمت نفس

شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۱۱ ب.ظ

🌏 وقتی من راجع به خودم شک می کنم که 

"من خوب نیستم" 

"من به دردبه خور نیستم" 

حالا اگر کسی به من ابراز علاقه کند 

و به من بگوید 

دوستت دارم 

من پیش خودم فکر می کنم که 

این آدم چرا باید من را دوست داشته باشد ؟ 

من که تحفه ای نیستم 

اگر او من را می خواهد 

یا دلش برای من می سوزد 

یا دروغ می گوید .  


اشکال کار این است که 

روزی که من خودم را هیچ می دانم 

وقتی یک کسی به من بگوید 

"دوستت دارم" 

مطمئن می شوم که 

یا دیوانه است 

یا حقه باز است 

یا دروغگو است 

یا دلش برای من سوخته . 


وقتی من خودم 

خودم را دوست ندارم 

فکر نمی کنم که کسی قرار است 

من را دوست داشته باشد 

پس فکرم این است که 

کسی که برمی گردد و به من می گوید 

دوستت دارم 

حرفِ بیخود می زند . 

دکتر فرهنگ هلاکویی 




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی