همراه با دکتر هلاکویی

پنجشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۲۱ ب.ظ

تعادل و توازن

🌏 زندگی جنبه هایِ مختلف دارد 

آدم نمی تواند 

فقط یک ویتامین مصرف کند 

و ویتامین های دیگر را به بدنش نرساند 

آدم نمی تواند 

در زندگی اش فقط یک کار انجام بدهد 

و ده تا کارِ دیگر را نکند 

آدم باید تفریح داشته باشد 

باید شبکه ای از دوستان داشته باشد 

باید با مردم معاشرت کند 

باید به عنوانِ یک دختر یا پسر  

درگیرِ ارتباطِ عاطفی با جنسِ مخالفش بشود  

با هم دوست باشند  

از هم بیاموزند 

تا بتوانند یک تصمیمِ درست بگیرند . 

آدم باید درگیرِ ورزش بشود 

باید درگیرِ فعالیت های اجتماعی بشود 

و اگر غیر از این باشد 

و من در زندگی ام 

فقط یک کار را انجام دهم 

فرقِ من با یک معتاد به هروئین یا کوکائین چیست ؟

من فکر نمی کنم اسمِ این زندگی باشد . 

دکتر فرهنگ هلاکویی





نوشته شده توسط فرهنگ هلاکویی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
همراه با دکتر هلاکویی
طبقه بندی موضوعی

تعادل و توازن

پنجشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۲۱ ب.ظ

🌏 زندگی جنبه هایِ مختلف دارد 

آدم نمی تواند 

فقط یک ویتامین مصرف کند 

و ویتامین های دیگر را به بدنش نرساند 

آدم نمی تواند 

در زندگی اش فقط یک کار انجام بدهد 

و ده تا کارِ دیگر را نکند 

آدم باید تفریح داشته باشد 

باید شبکه ای از دوستان داشته باشد 

باید با مردم معاشرت کند 

باید به عنوانِ یک دختر یا پسر  

درگیرِ ارتباطِ عاطفی با جنسِ مخالفش بشود  

با هم دوست باشند  

از هم بیاموزند 

تا بتوانند یک تصمیمِ درست بگیرند . 

آدم باید درگیرِ ورزش بشود 

باید درگیرِ فعالیت های اجتماعی بشود 

و اگر غیر از این باشد 

و من در زندگی ام 

فقط یک کار را انجام دهم 

فرقِ من با یک معتاد به هروئین یا کوکائین چیست ؟

من فکر نمی کنم اسمِ این زندگی باشد . 

دکتر فرهنگ هلاکویی



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی