همراه با دکتر هلاکویی

جمعه, ۸ تیر ۱۳۹۷، ۰۹:۱۲ ب.ظ

مشاوره تلفنی25

موضوع 📣📣📣


✔ اعتیاد به بازی های کامپیوتری 

✔ داشتن تعادل و توازن در زندگی 


◀◀◀ خانمی روی خط هستند 

و مسئله خود را اینگونه مطرح می کنند :

یک پسر 26 ساله دارم که 

در آمریکا در حال گذراندن دوره PhD است 

مشکل من با او این است که 

با این سن و سال 

به بازی های کامپیوتری بسیار وابسته است

بعد از آمدن به خانه  

چند کلمه در مورد روزی که داشته 

گزارش می دهد 

و بعد از آن سراغِ بازی می رود  

و حتی برای غذا خوردن هم 

به زور از پای دستگاه بلند می شود

مشکل اصلی من این است که 

خودش قبول نمی کند که یک مشکلی وجود دارد

و فکرش این است که 

من اوقات فراغتم را بازی می کنم 

و به کسی ضرر نمی زنم ....


بشنوید گفتگوی دکتر فرهنگ هلاکویی و این خانم آقا را در فایل صوتی " mo25  " 

در کانال تلگرام "همراه با دکتر هلاکویی"


🔴 جهت پیوستن به کانالِ تلگرام 

"همراه با دکتر هلاکویی" 

و شنیدن فایل صوتی مرتبط با این موضوع 

لطفا آدرس زیر را در موتور جستجو ( google ) کپی کنید 

https://telegram.me/hamrah_ba_dr_holakouee

و پس از وارد شدن به کانال تلگرام 

روی دکمه join در پایین صفحه کلیک کنید

یا شماره  09335669414 را 

در موبایل خود ذخیره کرده 

و در تلگرام به همین شماره پیام دهید 

تا لینک کانال برای شما ارسال گردد.




نوشته شده توسط فرهنگ هلاکویی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
همراه با دکتر هلاکویی
طبقه بندی موضوعی

مشاوره تلفنی25

جمعه, ۸ تیر ۱۳۹۷، ۰۹:۱۲ ب.ظ

موضوع 📣📣📣


✔ اعتیاد به بازی های کامپیوتری 

✔ داشتن تعادل و توازن در زندگی 


◀◀◀ خانمی روی خط هستند 

و مسئله خود را اینگونه مطرح می کنند :

یک پسر 26 ساله دارم که 

در آمریکا در حال گذراندن دوره PhD است 

مشکل من با او این است که 

با این سن و سال 

به بازی های کامپیوتری بسیار وابسته است

بعد از آمدن به خانه  

چند کلمه در مورد روزی که داشته 

گزارش می دهد 

و بعد از آن سراغِ بازی می رود  

و حتی برای غذا خوردن هم 

به زور از پای دستگاه بلند می شود

مشکل اصلی من این است که 

خودش قبول نمی کند که یک مشکلی وجود دارد

و فکرش این است که 

من اوقات فراغتم را بازی می کنم 

و به کسی ضرر نمی زنم ....


بشنوید گفتگوی دکتر فرهنگ هلاکویی و این خانم آقا را در فایل صوتی " mo25  " 

در کانال تلگرام "همراه با دکتر هلاکویی"


🔴 جهت پیوستن به کانالِ تلگرام 

"همراه با دکتر هلاکویی" 

و شنیدن فایل صوتی مرتبط با این موضوع 

لطفا آدرس زیر را در موتور جستجو ( google ) کپی کنید 

https://telegram.me/hamrah_ba_dr_holakouee

و پس از وارد شدن به کانال تلگرام 

روی دکمه join در پایین صفحه کلیک کنید

یا شماره  09335669414 را 

در موبایل خود ذخیره کرده 

و در تلگرام به همین شماره پیام دهید 

تا لینک کانال برای شما ارسال گردد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی