همراه با دکتر هلاکویی

يكشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۷، ۰۷:۵۷ ب.ظ

باورها و اعتقادات غلط

🌍 اگر بودنِ من با برادرانم 

برای من یا آنها 

لذت بخش و شادی آفرین نباشد 

به چه دلیل من باید آنها را ببینم ؟ 

چون برادرم است ؟ 

چون هم خونِ من است ؟

این حرف فقط مالِ 

یک گروهِ منحرفِ سفیدپوستهای آمریکایی است 

و ریشه این خاک و خون هم بر می گردد به 

آلمانِ هیتلری و نازی 

که فقط با خاک و خون کار داشتند 

خاکِ آلمان  و خونِ نژادِ ژرمن 

و اعتقاد داشتند 

باید به خاطر این دو جهان را به آتش بکشند 

اما باید بدانیم که 

دورانِ خاک و خون به سر آمده است.

دکتر فرهنگ هلاکویی





نوشته شده توسط فرهنگ هلاکویی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
همراه با دکتر هلاکویی
طبقه بندی موضوعی

باورها و اعتقادات غلط

يكشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۷، ۰۷:۵۷ ب.ظ

🌍 اگر بودنِ من با برادرانم 

برای من یا آنها 

لذت بخش و شادی آفرین نباشد 

به چه دلیل من باید آنها را ببینم ؟ 

چون برادرم است ؟ 

چون هم خونِ من است ؟

این حرف فقط مالِ 

یک گروهِ منحرفِ سفیدپوستهای آمریکایی است 

و ریشه این خاک و خون هم بر می گردد به 

آلمانِ هیتلری و نازی 

که فقط با خاک و خون کار داشتند 

خاکِ آلمان  و خونِ نژادِ ژرمن 

و اعتقاد داشتند 

باید به خاطر این دو جهان را به آتش بکشند 

اما باید بدانیم که 

دورانِ خاک و خون به سر آمده است.

دکتر فرهنگ هلاکویی



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی