همراه با دکتر هلاکویی

پنجشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۱۳ ب.ظ

مشاوره تلفنی41

موضوع 📣📣📣


✔ اختلاف با خانواده شوهر و آزار دیدن از آنها 

✔ ترس از اینکه بعد از مرگ چه کسی از فرزندم مراقبت خواهد کرد 

✔ روبرو بودن با  شوهری که تحت تأثیر و کنترل خانواده اش است 


◀◀◀ خانم 29 ساله ای روی خط هستند 

و مسئله خود را اینگونه مطرح می کنند :

یک فرزند یک ساله دارم 

و همسرم از جانب مادر ایرانی و از جانب پدر آمریکایی هستند 

زمانیکه 21 سالم بود با همسرم نامزد کردیم 

و همان موقع پدربزرگ ایشان فوت کردند

و زمانیکه ما ازدواج کردیم 

مادرشان درگیر سرطان شدند و فوت کردند  

بعد پدربزرگ آمریکاییشان فوت کردند

و بعد از آن هم پدرشان سرطان گرفتند 

و ایشان هم از دنیا رفتند 

و کلاً زندگی ما  مریضی و بیماری و مرگ و میر بود 

و خیلی روزهای سختی را گذراندیم 

و ایرانی ها را هم که می شناسید

در این موارد می گویند 

پاقدم عروس بد است و... 

که من به این حرفها اهمیت نمی دهم

و مشکلات زیادی با خانواده مادری همسرم که ایرانی هستند دارم 

که عادت کرده اند با مرده ها زندگی کنند 

و این موضوع روی من هم تأثیر گذاشته 

و مدام فکر می کنم بیمار هستم و به زودی می میرم 

مادر بزرگ همسرم هم خیلی حرف های بدی به من می زند 

و شوهرم هم خیلی تحت کنترل خانواده اش است

و نمی دانم باید چه کنم که 

انقدر به این مسائل اهمیت ندهم

و یک مشکل دیگری که دارم این است که 

از وقتی دخترم به دنیا آمده 

وقتی خوابیده بالای سرش می روم و گریه می کنم 

چون به این موضوع فکر می کنم که 

اگر اتفاقی برای من بیفتد

چه کسی قرار است از بچه ام نگهداری کند 

و این فکر من را دیوانه می کند...


بشنوید گفتگوی دکتر فرهنگ هلاکویی و این خانم را 

در فایل صوتی " mo41  " 

در کانال تلگرام "همراه با دکتر هلاکویی"


🔴 جهت پیوستن به کانالِ تلگرام 

"همراه با دکتر هلاکویی" 

و شنیدن فایل صوتی مرتبط با این موضوع 

لطفا آدرس زیر را در موتور جستجو ( google ) کپی کنید 

https://telegram.me/hamrah_ba_dr_holakouee

و پس از وارد شدن به کانال تلگرام 

روی دکمه join در پایین صفحه کلیک کنید

یا شماره  09335669414 را 

در موبایل خود ذخیره کرده 

و در تلگرام به همین شماره پیام دهید 

تا لینک کانال برای شما ارسال گردد.



نوشته شده توسط فرهنگ هلاکویی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
همراه با دکتر هلاکویی
طبقه بندی موضوعی

مشاوره تلفنی41

پنجشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۱۳ ب.ظ

موضوع 📣📣📣


✔ اختلاف با خانواده شوهر و آزار دیدن از آنها 

✔ ترس از اینکه بعد از مرگ چه کسی از فرزندم مراقبت خواهد کرد 

✔ روبرو بودن با  شوهری که تحت تأثیر و کنترل خانواده اش است 


◀◀◀ خانم 29 ساله ای روی خط هستند 

و مسئله خود را اینگونه مطرح می کنند :

یک فرزند یک ساله دارم 

و همسرم از جانب مادر ایرانی و از جانب پدر آمریکایی هستند 

زمانیکه 21 سالم بود با همسرم نامزد کردیم 

و همان موقع پدربزرگ ایشان فوت کردند

و زمانیکه ما ازدواج کردیم 

مادرشان درگیر سرطان شدند و فوت کردند  

بعد پدربزرگ آمریکاییشان فوت کردند

و بعد از آن هم پدرشان سرطان گرفتند 

و ایشان هم از دنیا رفتند 

و کلاً زندگی ما  مریضی و بیماری و مرگ و میر بود 

و خیلی روزهای سختی را گذراندیم 

و ایرانی ها را هم که می شناسید

در این موارد می گویند 

پاقدم عروس بد است و... 

که من به این حرفها اهمیت نمی دهم

و مشکلات زیادی با خانواده مادری همسرم که ایرانی هستند دارم 

که عادت کرده اند با مرده ها زندگی کنند 

و این موضوع روی من هم تأثیر گذاشته 

و مدام فکر می کنم بیمار هستم و به زودی می میرم 

مادر بزرگ همسرم هم خیلی حرف های بدی به من می زند 

و شوهرم هم خیلی تحت کنترل خانواده اش است

و نمی دانم باید چه کنم که 

انقدر به این مسائل اهمیت ندهم

و یک مشکل دیگری که دارم این است که 

از وقتی دخترم به دنیا آمده 

وقتی خوابیده بالای سرش می روم و گریه می کنم 

چون به این موضوع فکر می کنم که 

اگر اتفاقی برای من بیفتد

چه کسی قرار است از بچه ام نگهداری کند 

و این فکر من را دیوانه می کند...


بشنوید گفتگوی دکتر فرهنگ هلاکویی و این خانم را 

در فایل صوتی " mo41  " 

در کانال تلگرام "همراه با دکتر هلاکویی"


🔴 جهت پیوستن به کانالِ تلگرام 

"همراه با دکتر هلاکویی" 

و شنیدن فایل صوتی مرتبط با این موضوع 

لطفا آدرس زیر را در موتور جستجو ( google ) کپی کنید 

https://telegram.me/hamrah_ba_dr_holakouee

و پس از وارد شدن به کانال تلگرام 

روی دکمه join در پایین صفحه کلیک کنید

یا شماره  09335669414 را 

در موبایل خود ذخیره کرده 

و در تلگرام به همین شماره پیام دهید 

تا لینک کانال برای شما ارسال گردد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی