همراه با دکتر هلاکویی

چهارشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۵۰ ق.ظ

حرف نظر عقیده و قضاوت مردم

‍ ‍ 🌏 مردم به ما کاری ندارند 

حتی وقتی که پدر و مادرِ ما هستند 

مردم به اهمیت و نقشی که ما در زندگی آنها داریم 

کار دارند 

و در موردِ مردمانِ غریبه هم باید بدانیم که 

مرده و زنده من و شما برایِ آنها فرقی نمی کند 

بنابراین این همه اعتنا کردن به قضاوت و نظرِ دیگران

اشتباهِ بزرگی است 

ما نباید مانند چِشم زندگی کنیم 

یعنی اینکه همه را ببینیم غیر از خودمان . 

شما تصمیم می گیرید 

و یک چیزی را درست می دانید  

پس بر همان مبنا عمل کنید 

قرار نیست که 

بقیه با شما موافق یا مخالف باشند 

و نظرِ موافق یا مخالفِ آنها برای شما اهمیتی داشته باشد 

بعلاوه مردم باید خیلی بدبخت و بیمار و بیکار باشند که 

سراغِ من و شما بیایند تا بگویند که  

این کار تو درست است یا غلط 

و اگر کسی تا این حد بیمار و بدبخت و ابله و بیکار است که 

زندگی خودش را 

وقت و انرژی اش را صرفِ من می کند 

پس نظر و قضاوتِ او درباره من چه اهمیتی خواهد داشت؟ 

دکتر فرهنگ هلاکویی




نوشته شده توسط فرهنگ هلاکویی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
همراه با دکتر هلاکویی
طبقه بندی موضوعی

حرف نظر عقیده و قضاوت مردم

چهارشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۵۰ ق.ظ

‍ ‍ 🌏 مردم به ما کاری ندارند 

حتی وقتی که پدر و مادرِ ما هستند 

مردم به اهمیت و نقشی که ما در زندگی آنها داریم 

کار دارند 

و در موردِ مردمانِ غریبه هم باید بدانیم که 

مرده و زنده من و شما برایِ آنها فرقی نمی کند 

بنابراین این همه اعتنا کردن به قضاوت و نظرِ دیگران

اشتباهِ بزرگی است 

ما نباید مانند چِشم زندگی کنیم 

یعنی اینکه همه را ببینیم غیر از خودمان . 

شما تصمیم می گیرید 

و یک چیزی را درست می دانید  

پس بر همان مبنا عمل کنید 

قرار نیست که 

بقیه با شما موافق یا مخالف باشند 

و نظرِ موافق یا مخالفِ آنها برای شما اهمیتی داشته باشد 

بعلاوه مردم باید خیلی بدبخت و بیمار و بیکار باشند که 

سراغِ من و شما بیایند تا بگویند که  

این کار تو درست است یا غلط 

و اگر کسی تا این حد بیمار و بدبخت و ابله و بیکار است که 

زندگی خودش را 

وقت و انرژی اش را صرفِ من می کند 

پس نظر و قضاوتِ او درباره من چه اهمیتی خواهد داشت؟ 

دکتر فرهنگ هلاکویی


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی