همراه با دکتر هلاکویی

پنجشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۱۲ ب.ظ

تعادل و توازن

🌏 چرا من تا این حد 

به تعادل و توازان در زندگی اهمیت می دهم ؟ 

چرا همیشه حرفم این بوده است که 

دختری که اهلِ ورزش نباشد 

زنِ دنیایِ آینده نیست ؟ 

چرا همیشه گفته ام 

ورزش به همان اندازه کتاب 

در زندگیِ بچه 

بینِ 6 تا 22 سالگی اهمیت دارد ؟ 

چرا تأکید کرده ام که 

بچه ها حتماً درگیرِ فعالیت های اجتماعی شوند؟ 

چرا دلم می خواهد 

بچه ها روزهای تعطیلِ هفته درس نخوانند؟ 

چرا با مشق و تکلیفِ خانه تقریباً مخالفم؟ 

برای اینکه ما به این دنیا آمده ایم که 

زندگی کنیم 

ما نیامده ایم که فقط درس بخوانیم .


بچه های من حق نداشتند 

روزهای تعطیل هفته درس بخوانند

اجازه داشتند کتابهایِ غیرِ درسی بخوانند  

اما کتاب هایِ درسی نه 

باید می رفتند و تفریح می کردند 

من با معلمِ مدرسه بچه هایم 

سرِ مشقِ بچه ها مسئله داشتم 

نباید دلمان خوش باشد که 

بچه من درس خوان و شاگرد اول  است 

مسئله مهم این است که 

تعادل و توازن و بالانس رعایت شود .

دکتر فرهنگ هلاکویی





نوشته شده توسط فرهنگ هلاکویی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
همراه با دکتر هلاکویی
طبقه بندی موضوعی

تعادل و توازن

پنجشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۱۲ ب.ظ

🌏 چرا من تا این حد 

به تعادل و توازان در زندگی اهمیت می دهم ؟ 

چرا همیشه حرفم این بوده است که 

دختری که اهلِ ورزش نباشد 

زنِ دنیایِ آینده نیست ؟ 

چرا همیشه گفته ام 

ورزش به همان اندازه کتاب 

در زندگیِ بچه 

بینِ 6 تا 22 سالگی اهمیت دارد ؟ 

چرا تأکید کرده ام که 

بچه ها حتماً درگیرِ فعالیت های اجتماعی شوند؟ 

چرا دلم می خواهد 

بچه ها روزهای تعطیلِ هفته درس نخوانند؟ 

چرا با مشق و تکلیفِ خانه تقریباً مخالفم؟ 

برای اینکه ما به این دنیا آمده ایم که 

زندگی کنیم 

ما نیامده ایم که فقط درس بخوانیم .


بچه های من حق نداشتند 

روزهای تعطیل هفته درس بخوانند

اجازه داشتند کتابهایِ غیرِ درسی بخوانند  

اما کتاب هایِ درسی نه 

باید می رفتند و تفریح می کردند 

من با معلمِ مدرسه بچه هایم 

سرِ مشقِ بچه ها مسئله داشتم 

نباید دلمان خوش باشد که 

بچه من درس خوان و شاگرد اول  است 

مسئله مهم این است که 

تعادل و توازن و بالانس رعایت شود .

دکتر فرهنگ هلاکویی



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی