همراه با دکتر هلاکویی

چهارشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۳۴ ق.ظ

اعتماد به نفس و حرمت نفس

‍ 🌏 در چهارچوبِ حرمت نفس 

وقتی من به این نتیجه می رسم که 

"من خوب نیستم"

و

"من خواستنی و دوست داشتنی هم نیستم" 

نتیجه باور داشتن به اینکه 

" من خوب نیستم "

این می شود که 

تمامِ مدت کارهایی را انجام می دهم که 

دیگران من را خوب بدانند 

و نتیجه باور داشتن به اینکه 

" من خواستنی و دوست داشتنی نیستم "

این می شود که

تصمیم می گیرم 

دستِ دوستی به سمتِ کسی دراز نکنم .

دکتر فرهنگ هلاکویی




نوشته شده توسط فرهنگ هلاکویی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
همراه با دکتر هلاکویی
طبقه بندی موضوعی

اعتماد به نفس و حرمت نفس

چهارشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۳۴ ق.ظ

‍ 🌏 در چهارچوبِ حرمت نفس 

وقتی من به این نتیجه می رسم که 

"من خوب نیستم"

و

"من خواستنی و دوست داشتنی هم نیستم" 

نتیجه باور داشتن به اینکه 

" من خوب نیستم "

این می شود که 

تمامِ مدت کارهایی را انجام می دهم که 

دیگران من را خوب بدانند 

و نتیجه باور داشتن به اینکه 

" من خواستنی و دوست داشتنی نیستم "

این می شود که

تصمیم می گیرم 

دستِ دوستی به سمتِ کسی دراز نکنم .

دکتر فرهنگ هلاکویی


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی